החן והיופי של הוילונות ונציאניים

וילונות ונציאניים

בנייה של בית חדש או שיפוץ ועיצוב מחדש של בית קיים, מחייבים אותנו להשתמש באלמנטים ופריטים שונים כמו וילון ונציאני, אשר מטרתם לשרת אותנו גם באופן מעשי, פונקציונאלי, וגם להוסיף לעיצוב של המקום. דוגמא טובה לכך, אפשר לראות במקרים של וילונות ותריסים. 

אנחנו יכולים להוסיף בכל פתח חלון, כל פתח דלת, תריסים ווילונות מסוגים שונים, בין אם הם מגיעים ביחד ובין אם הם מגיעים בנפרד. עלינו לחשוב מה יהיה נכון מבחינתנו, בין אם זה מבחינת הסגנון של המקום, העיצוב הכללי שלו וכן מבחינה מעשית, עד כמה התריסים והווילונות יכולים לעזור לנו, למנוע חדירה של אור פנימה, לבודד את החדר או למנוע כניסה של קולות ורעשים. 

אחת האופציות הרלבנטיות עבורנו, הם וילונות ונציאניים של קבסו וילונות. מדובר על וילונות אשר מתקינים בחלק העליון של פתח החלון ומורידים אותם כלפי מטה, בכל פעם שרוצים לכסות את הפתח בצורה מלאה. אפשר גם לכסות אותו בצורה חלקית, בכל נקודה בה אנחנו רוצים. 

מדוע משתלם לנו להשתמש בוילונות ונציאנים?

ראשית, מדובר על וילונות מאוד ייחודים, מבחינת המראה שלהם. הם לא וילונות רגילים שנעים מצד לצד, אלא מלמעלה למטה. כמו כן, לא מדובר בוילונות בד, אל וילונות שמותקנים במקום תריסים בפתח החלון, ואפשר למצוא אותם במגוון חומרים, כולל עץ, פלסטיק, ועוד. 

שנית, הם מספקים בידוד מושלם לחדר, בין אם זה מבחינת כניסה של אור ובין אם זה מבחינת רעשים או כל דבר אחר. 

שלישית, מדובר על וילונות בעיצוב מושלם. בין אם אנחנו בוחרים בעיצוב מודרני, עיצוב קלאסי, שמרני או כל עיצוב אחר. אפשר למצוא וילונות ונציאנים בצבעים ובגדלים שונים, כל אחד מהם יכול להתאים למבנה של המקום, כך או אחרת. 

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
המלצה גק בר און חותמת אפוסטיל
צריכים חותמת אפוסטיל  ממשרד החוץ ? עדיף שתקבלו טיפים איך משיגים את זה הכי מהר ,ולמה זה כל כך קשה...
קרא עוד »
יול 20, 2021
איך בוחרים מעבדת אפל בתל אביב?
המון מעבדות אבל מי הכי טובה? חברת אפל הינה אחת מהחברות המובילות בעולם בכל הקשור לטלפונים ומחשבים...
קרא עוד »
פבר 24, 2021
טיפים פנימיים על סדנאות כתיבה
סדנאות כתיבה הן חלק חיוני מהתפתחותו של סופר, ומציעות הרבה יותר מסתם עצות ביצירת פרוזה. עבור אלה...
קרא עוד »
ינו 24, 2024