הפקת סרטון אנימציה: 4 יתרונות על פני סרטון מצולם

יצירת אנימציה

לא מעט עסקים בוחרים לעשות סרטון שיווקי או סרטונים שיווקיים אשר המטרה שלכם היא להציג את העסק ואת היתרונות שלו בצורה הטובה ביותר. אולם, חשוב מאוד לדעת שבטרם אתם מתחילים בהעלאת רעיונות עבור הסרטון שלכם, הרי שחשוב מאוד שתבחרו בסוג הסרטון השיווקי אשר מתאים לעסק שלכם, כאשר מה שעומד על הפרק כיום הם סרטי וידיאו מצולמים או סרטי אנימציה- אז מה באמת כדאי? חשוב שתדעו שמבחינת שיקולים מקצועיים ושיווקיים אין ספק שסרטון אנימציה נחשב כיום כסוג הסרטון הטוב ביותר עבור עסקים.

מדוע דווקא סרטון אנימציה לעסקים

הנה כמה סיבות לבחור דווקא בסרטון אנימציה כסרטון שיווקי עבור העסק שלכם:

  1. היתרון של האנימציה על פני סרטון וידיאו בא לידי ביטוי באופן משמעותי בשל העובדה שבאמצעות סרטון זה ניתן להעביר רעיונות מופשטים בצורה איכותית יותר. לא משנה עד כמה הרעיון שרוצים להעביר מורכב, הרי שבאמצעות הכנת סרטון אנימציה ניתן להעביר אותו בצורה מדויקת וכמובן, מושכת את העין. קחו לדוגמא עסק העוסק בתחום מורכב כגון: כלכלה או טכנולוגיה- אין ספק שעסק מעין זה אשר צריך להעביר מידע מורכב, יצליח לעשות זאת בצורה טובה יותר ובהירה יותר באמצעות סרטון אנימציה שאין לו גבולות. באמצעות סרטי אנימציה ניתן ליצור עולם דימויים רחב ומשמעותי אשר בלתי ניתן ליצור בסרטי וידיאו רגילים
  2. יתרון משמעותי מאוד של סרטוני אנימציה הוא החופש היצירתי אשר בא לידי ביטוי בסרטונים הללו.  בסרטונים מעין אלה יש שליטה מלאה על כל מה שמתחולל בסרטון וכן, ניתן להתאים את הסרטון בצורה מדויקת עבור הצרכים הן מבחינת פלטת הצבעים התואמים למותג, אין מבחינת יצירת אנימציה, דמויות, לוקיישנים וסיטואציות שונות ועוד.
  3. יתרון ברור נוסף של האנימציה ביחס לווידאו הוא שסרטוני אנימציה מאפשרים גמישות הפקתית. כלומר, ניתן לשנות את הסרטון בכל שלב נתון באמצעות ביצוע פעולות שונות בעוד סרטי וידיאו קשים ומורכבים יותר לשינוי ולהפקה
  4. סרטוני אנימציה הם סרטונים שהרבה יותר כיף לצפות בהם ועל כן, הגיוני מאוד שקהל הייד שלכם יאהב יותר לצפות בסרטון מעין זה מתחילתו ועד סופו על פני סרטון וידיאו שלא פעם יכול להיות כבד ומשעמם.
Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל המידע על הדפסת מודלים בתלת מימד
הדפסת מודלים בתלת מימד, האם היא מיועדת לשימושים ביתיים? האם מתאימה לצרכים תעשייתיים או אחרים? כל...
קרא עוד »
פבר 11, 2021
לוגו לעסק
כל עסק חייב שיהיה לו לוגו משלו. הלוגו הוא זה שמייצג את מה שהעסק מציע כאשר הלוגו הקטן והחמוד אמור בעצם...
קרא עוד »
נוב 24, 2020
איך יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי
אחד היתרונות הגדולים של התקופה היא, שיש לנו אפשרות לייצר הרבה דברים בעצמנו מבלי שנזקק לבעלי מקצוע....
קרא עוד »
אפר 24, 2022