יריעות איטום לגג – זה יותר טוב מזפת?

נמצאים כיום בשוק מנעד רב של חומרי איטום לגג בעל משטח בטון, אבל ההתחבטות המרכזית שלכם הינה בין איטום על ידי יריעות בטון ובין איטום על ידי זפת, אשר מקורה בהיבט של הטכני ושל העלות. למהלך שנים קדימה איטום ביריעות יותר משתלם מבחינת העלות שלו.

יריעות איטום לגג – זה יותר טוב מזפת?

יריעות עבור איטום הגג שלכם יותר עמידות, הן יותקנו בהתאם לתקן תוך הקפדה יתרה בניקיון של הגג, יריעות אף ברולקה , הלחמה מקצועית וכן יישום בפועל של שתי שכבות. הן ישרדו לטווח הארוך הרבה יותר זמן לעומת איטום בזפת, בשל כך שהן מבוססות על חומר חזק, עמיד למפגעי מזג האוויר ואלסטי ביותר.

מה ההבדל בין העלות של יריעות לבין העלות של זפת עבור איטום הגג ?

המחיר של התקנת זפת לאיטום גג יותר נמוכה לעומת יריעות, אבל בסך הכללי, בראייה לטווח הרחוק, זפת עשויה לעלות הרבה יותר עבור אחזקה והתקנה. איטום של גג בן כמאה מטר רבוע על ידי זפת יעלה לכם בין חמישים לבין שישים מטר רבוע. כדי שתוכלו לקבל אחריות על איטום באמצעות זפת אתם תיאלצו לסייד את הגג שלכם מדי שנה מטעם אותו הקבלן. המחיר הממוצע הוא כאלף ₪ לגג, הווה אומר – לאחר כחמש שנים, העלות הכוללת שאותה תשלמו לאיטום הגג בזפת ואחזקתו יהיה בין תשעת אלפים לעשרת אלפים ₪ לחמש שנים.

 מאידך, התקנה של יריעות מחירה בין שבעים לבין מאה ₪ למטר רבוע. האחריות אשר תוענק לכם תהיה לזמן של כעשור, במידה שקבלן האיטום יאטום את כל שטח הגג שלכם. בסיטואציה כזאת, העלות הכוללת של עשר שנים תהיה שבעת אלפים ₪.  מתעורר הצורך של עוד עלות בשל פירוק אלמנטים אשר נמצאים על גבי הגג לשם התקנה של יריעות, אבל עלות זאת לא פוגמת בכך שהיא יותר מומלצת לכם. עוד בעיה השכיחה במדינת ישראל טמונה בעובדה כי אם במידה וועד הבית לא יזמין את השירות של סיוד של הגג שלכם לקראת תקופת הקיץ, למעט זה שהדבר ישלול את קבלת האחריות על הזפת, הוא יצור בלאי ואתם תידרשו למרוח עוד שכבה לאחר שנה.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חשיבות הלווי הפיננסי לעסקים קטנים
במדינת ישראל יש לא מעט עסקים קטנים שנלחמים על מקומם בשוק צרכנות תחרותי. ישראל היא מדינה שמעודדת עסקים...
קרא עוד »
אוק 29, 2019
הדפסת ספרים – חלק בלתי נפרד מההוצאה לאור של ספר
לאחר שכתבתם את הטיוטה הראשונית של הספר שלכם תוכלו להגיע אל חברת הוצאת ספרים, להציג לה את הספר שלכם...
קרא עוד »
מרץ 02, 2021
הפקה מוזיקלית מקצועית – שווה את העלות
אם תבחרו לשלם עבור הפקה מוזיקלית מקצועית אז ללא ספק יהיה מדובר בהחלטה שתהיה משתלמת עבורכם ותוכל...
קרא עוד »
מאי 01, 2022