מה קובע את עלות השיש במטבח?

עשיית ביצוע של החלטה באיזה שיש לבחור מורכבת למדי, מפאת הסיבה כי הרבה אנשים מאמינים, כי יש הרבה סוגים בעלי מאפייני, חזות ותכונות שונים. בשל כך כאשר הנכם לבצע בחירה של סוג כל שהוא של השיש עבור המטבח שלכם, הנכם עשויים לשקלל כמה נתונים. למעט החזות של השיש למטבח, שאין עוררין על כך כי הוא נתון מאוד חשוב, עליכם להביא בחשבון את המצב של יכולת השרידות של השיש למטבח שלכם, האסתטיות והעלות שלו.

מה קובע את עלות השיש במטבח?

* האזור בו נמצאת החנות של השיש – הרבה בני אדם אינם נותנים את דעתם על כך כי האזור בו נמצא החנות של השיש קובע את עלות השיש למטבח. חנות שהיא עסק, אשר היעד שלה מקסום הרווחים שלה, כדי לבצע זאת היא נדרשת להרוויח הרבה יותר מן ההוצאות שיש לה. ככל שהחנות תימצא באזור אשר הוא יותר אמצעי ויותר פנסי, באופן ישיר התעצמו ההוצאות שלה, בשל הוצאות עבור ארנונה ועבור דמי שכירות, בשל כך החנויות אלו מעניקים בידכם שירות של מכירת שיש בעלות רבה יותר, כדי לכסות על ההוצאות הגדולות שלכם והמיקסום של הרווחים שלהם.

* טיב השיש – טיב השיש יקבע את אופן העלות שלו, זו היא עובדה מובנת מאליה. אבל מהו למעשה שיש בטיב מעולה וכיצד ניתן לדעת אם טיב השיש אכן מצדיקה את העלות שלו? שיש בטיב מעולה הינו שיש שצפיפות החלקיקים אשר בו רבה, בעלת יכולת ספיגה מועטה. שיש עם תכונות כאלו מוגדר בטיב מעולה, בשל כל שיש לו צפיפות של חלקיקים רבה והוא קשיח ביוצר ומוגן מפאת שריטות ומהלומות. בשל יכולת הספיגה המועטה שלו, השיש יספח לתוכו נוזלים אשר יחדרו אליו ובמצב זה לא יתהוו פטריות ובקטריות בתוך השיש, דבר שעשוי להסב לו נזק רב.

* האזור שבו מייצרים את השיש – רובכם בוודאי הוגים באפשרות כי מייצרים את השיש באזור של איטליה. איטליה נמנית על חלק מיצרניות השיש המרכזיות ברחבי תבל, המון מכך בשל העיר קררה אשר מצויה באיטליה וידועה בגין טיב השיש שלה. שיש אשר מיוצר באיטליה לרוב עלותו תהיה יותר גדולה, לעומת שיש אשר מיוצר באזור אחר, כמו למשל – מדינה במזרח הרחוק.
מוזמנים לבקר באתר של מטבחי ניר צבי ולהתרשם:
https://www.nir-zvi.co.il/

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס אוטומציה דיגיטלי
עם קורס אוטומציה דיגיטלי אתם בכלל לא צריכים לצאת מהבית. תוכלו ללמוד אוטומציה בכל זמן ומכל מקום. אז...
קרא עוד »
יונ 30, 2022
ציור קיר – למה לכם לצייר על הקיר?
יצירת ציור קיר יכולה להיות חוויה מעניינת מאוד אשר תאפשר לכם להוציא את כל הדמיון שלכם ולהציג אותו על...
קרא עוד »
יול 19, 2021
ציפוי חלונות נגד שמש, ונעים ברכב
מרבים בנסיעות? מבלים שעות ארוכות בדרכים? אם אתם רוצים לשפר את חווית הנסיעה, לעלות לרכב ולהרגיש נעימות...
קרא עוד »
ספט 14, 2021