מופעי קסמים למבוגרים המפורסמים ביותר

אם חשבתם, שמופעי קסמים מתאימים רק לילדים, טעות בידכם. מופעי קסמים מתאימים בהחלט גם למבוגרים, והם יכולים לרתק את המבוגרים בכל אירוע, שרק תרצו החל מקבלת פנים באירועים כמו חתונות בר מצווה ועד למופע של ערב חברה. מופעי קסמים למבוגרים שונים בהחלט ממופעי קסמים לילדים, לעומת מופע אצל הילדים משתמש הקוסם בטריקים פשוטים כמו הוצאת שפן מהכובע או הוצאת סרטים מהפה, אצל מופעי קסמים למבוגרים יש דגש על מופע מהפנט ומושקע השם דגש על טלפתיה, חוש שישי, שימוש בשפת גוף, אך בעיקר מופע קסמים למבוגרים מתבסס על קשר טוב עם הקהל, אז מה הם סוגי מופעי קסמים למבוגרים המפורסמים ביותר?

מופע קסמים מסורתי 

מופע קסמים מסורתי כולל את הקסמים הרגילים שגם קוסם לילדים מבצע כמו שימוש בקלפים, חבלים,  גומיות, ועוד מגוון רחב ביותר של פריטים לפי דרישות הקהל והאומנות של הקוסם, כמו כן ניתן להשתמש גם בחיתוך וניסור, שיגרום לקהל להתפעל מהמופע שלו יחד עם הקהל עצמו ולגרום לחוויה מיוחדת לקהל, וכן גם  מבוגרים יכולים להנות ממופע קוסמות. 

אחד הקוסמים המפורסמים ביותר הראשון, שבעצם החל לבצע מופעי קוסמות שריתקו את הקהל הוא הודיני, שהייתה לו שליטה פלאית בגופו, והוא גרם לאנשים להבין את הייחוד של מופע הקסמים.
כאן תוכלו להתרשם מרן גפנר – קוסם מומלץ ביותר למבוגרים!

מופעי טלפתיה 

מופע טלפתיה הוא מופע מיוחד במינו בו הקוסם מרתק את הקהל ומטשטש אצלם את ההבדל בין דמיון למציאות. לקוסם מוכשר ומקצועי יש דרך מיוחדת לרתק את הקהל בצורה מדהימה, על ידי שימוש בשפת גוף, ויכולות פסיכולוגיות. במופע הקוסם מדגים לקהל, על ידי סוגסטיות, אינטואיציה, וזיכרון מיוחד במינו, יוצר אצל הקהל שלו מין אשליה כאילו יש לו כוחות על טבעיים או חוש שישי, וכן הוא מצליח לקרוא באמצעות יכולות אלו את מחשבות הקהל, בנוסף לכך קוסם למבוגרים יוכל להעביר מופע בצורה מבדחת ומלאת הומור. 

מופע קלוז אפ 

מופע זה מתאים במיוחד לאורחים בקבלת הפנים הקוסם לוקח מוצרים שגרתיים, ומבצע מתוכם קסמים לא שגרתיים בכלל בשיתוף הקהל בקבלת הפנים.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פענוח יתרונות מערכת פריוריטי: התאמה אסטרטגית לחלק, לא לכולם
בתחום העסקים והטכנולוגיה המודרניים, Priority System Advantages (PSA) הופיעו ככוח רב עוצמה לשיפור הפרודוקטיביות,...
קרא עוד »
אוק 22, 2023
שלט לעסק לא צריך להיות משעמם
הרבה פעמים כשאנחנו ניגשים אל חנות או משרד, אנחנו יכולים להבחין בשלטים לעסק שהם סטנדרטיים, פשוטים,...
קרא עוד »
אפר 25, 2019
תמונות לאתר אינטרנט, איך הכי נכון לעשות את זה.
כל מי שיש לו אתר אינטרנט יודע, בשביל שהאתר יצליח, בשביל שהאתר ימשוך אליו גולשים, הוא חייב להתבסס על...
קרא עוד »
נוב 03, 2019